wtorek, 4 lutego 2014

Luxus euphora #19

Hej, cześć :)
Dawno mnie tu nie było, ale staram się tu zaglądać i czytać Wasze posty :)  Sama jak na razie nie mam czasu na blogowanie, ale myślę, że wkrótce się to zmieni :)
 Maluję paznokcie dalej tak często jak wcześniej, natomiast nie dodaje postów, bo po prostu czas mnie goni, więc i na bloga rzadko zaglądam. Ale nie o tym.
Dostałam od siostry kilka lakierów, jeden z nich to...No właśnie, nie wiem, jak go opisać =D Pierwszy raz widzę na oczy lakier Luxus euphora nr 19. Lakier w buteleczce wygląda na ciemny fiolet, który ma w sobie milion święcących drobinek, brokatów, ale na paznokciach tego efektu nie widać- niestety. W sumie, kolor tego cudeńka, bo tak mogę go nazwać, zależy od tego, jak na dłonie pada światło, raz podchodzi pod granat, raz pod fiolet, czasami pod czerń. Nałożyłam 3 cienkie warstwy, lakier schnie normalnie, jak każdy inny, nie z super szybkością, ale też nie godzinę...:)
Zdj%C4%99cie0143.jpg
Zdj%C4%99cie0148.jpg


Zdj%C4%99cie0145.jpg
To by było na tyle, do napisania :) 









3 komentarze:

  1. no, no, no, kogo ja tu widzę ;*

    lakier śliczny, masz idealny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super masz paznokcie :)
    i cudowny lakier:)
    obserwuje i licze na rewanz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor. Nie spotkałam się z tą marką.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, sprawiają one dla mnie dużo radości :)